9. mars 2008

# 20 Going back!

Om 12 timer tar flyet mitt av fra Gardermoen, mellomlander på Heathrow, og går deretter videre til Los Angeles! Excited...

Så vet dere det! Gleder meg stort. Har tenkt litt på tanken av at jeg gruer meg til å angre på at jeg dro hjem. Men det blir jo det samme som å furte over en parkeringsbot, eller en mistet 100-lapp. Det nytter ikke å angre på noe man har gjort, man får det ikke noe mer ugjort eller tilbake av den grunn! Dessuten hadde jeg nok tapt mer på å bli værende der hele året enn på å dra hjem, så du kan jo si det var en vinn-vinn situasjon. Jeg får jo dra tilbake til det jeg har savnet nå, og knytte flere bånd å komme tilbake til senere igjen. Dette er bra : )

Skal altså til Amy, min kjære venninne fra Santa Clarita. Bo hos henne i nesten 14 dager, etter å ha besøkt Maren i OC et par dager først. Jeg skal tilbake til kirka, gå i de samme gatene, treffe mesteparten av de samme menneskene.. Og så skal jeg møte Irma igjen!

Gurimalla nå drar jeg snart. God tur!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar