25. april 2007

DANSEFORESTILLING

Nu er særemne i dans over! Særemnet består i at på høsten finner klassen et tema for en forestilling som vi sammen skal sette opp på våren, der alle skal bidra med en koreografi hver. Vi valgte billedkunst, så alle måtte finne hvert sitt bilde, og deretter lage en dans utifra hva de assosierer med sitt bilde. Tricky! Bildet jeg valgte er å finne litt nedover her...

Vi har altså jobbet med dette siden i høst, og uka før påske var det forestilling. På min dans, som fikk tema sorg (av tilfeldige grunner), hadde jeg med meg Tine og Wenche, og så kom Hannah, Lene og Silje inn på slutten som "lyset i mørket", som bibelen jo snakker om. Ganske fornøyd med mitt eget tema egentlig; prøvde å utforde folk på å tenke litt på det paradokset, at spesielt mennesker i sorg skylder på Gud for deres lidelser, mens Bibelen snakker om "lyset som kom inn i mørket". Og lyset har jo alltid vært forbundet med noe godt! Vet ikke om det var så lett å skjønne heller...

Anywayz, for de som ikke var der kan dere få noe av feelingen ved å se på litt bilder derfra. Gøy å danse!!


















Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar