26. april 2007

Russ 2007, NÅ!

Herved erklærer jeg russetiden for straks startet! I dag har vi
1 ikke snakket om annet
2 hatt nyere historie-prøve, jæjæ.
3 hentet de siste sponsortingene til russebilen vår, som det seff kommer bilder av etter hvert
4 malt bilen ferdig
5 handlet inn nødvendig nødproviant som vi skal ha i russebilen(som potetgull og neglelakk og zånn)
6 spist grandiosa med bil-medlemmene, som vi kjøpte med bil-pengene våre, som vi har spart opp i et halvt år
7 brent cd'er til å ha i russebilen vår som vi skal spille ekstra høyt når vi rååååner rundt!
8 - og det er kjempegøy!(bortsett fra prøva, men det var siste vanlige prøva på videregående, så noe nyt-faktor var det nesten over det hele)

Nå skal jeg bare på dansing først, og så er det til Gillundstranda på russedåp! Hihihihi jeg er russ!





4 kommentarer:

  1. Javel Jenny! Dette hadde jeg ikke fått med meg. Men så adressen jennytk.blogspot.com på statsene på bloggen min, og da tente jeg at det var det noe kjent med. Og da hadde Jenny fått seg blogg. Stilig! ;)

    Siden jeg ikke får sett dere før den 22. eller noe, så får jeg vel følge med på russetida herfra, tenker jeg... Blir bra.

    Hvordan går det med deg? Mye å gjøre eller koser du deg? Håper det blir bra og gleder meg til å se deg igjen. :)

    Snakkes!

    SvarSlett
  2. Jådd, vi er virkelig russ!

    SvarSlett
  3. Heeey Eirik! Så kos med comment:D
    Det er utrolig gøy å være russ, Kragerø var kjempebra og framover blir det mye bra liv tror jeg! Er en del presidentstress da... Russen vet ikke helt å oppføre seg når de er på offentlige steder. Men statusen gjør det da verdt det:p

    Gleder meg til du er hjemme, men du skulle seff sett oss som russ da! Men åssen er Laos, er litt stressa for tiden(positivt stressa:p) så blir ikke så mye tid til teknologiske underfundigheter som å se på andres blogger...!

    SvarSlett
  4. Ja, det virker veldig gøy etter det jeg ser her på bloggen. Og en bra gjeng sammen på tur til Kragerø. Så veldig gøy ut, det fikk ikke jeg gjort... jeje. Tenker du koser deg med oppmerksomheten! ;) Det er bra. Enjoy.

    Her går det veldig bra, men begynner å kjenne at det skal bli godt å komme seg hjem og. Men to uker igjen her, så noen dager ferie på Thailands hvite strender, så det blir ikke så galt. Mer gidder jeg ikke forklare her, så det er versgo å dra deg over på blogen min, så kan du ihvertfall sjekke bildene... :P

    Snakkes,
    - eirik

    SvarSlett