1. mai 2007

VI ER RUSS!

Da er russetiden godt i gang, og foreløpig er det utrolig gøy!! Russeslippet var på fredag, og russebilen vår ankom skolen etter en kraftig runde rydding på Gillundstranda. I morgen er første skoledag som russ etter slippet, og det skal bli bra å få gitt russen en like kraftig runde med sterke ord etter nå 3 morgener der noen få har måtte rydde opp for meget uansvarlig russ... Uansett; på russeslippet sto vi klare med vanngevær og fløyter utenfor skolen og tok i mot 1. og 2. klassingene. Stor opplevelse!

Fredag like etter skolen reiste vi med 2 biler fra Stange og ned mot Kragerø og kristenrusstreffet. Været var helt utrolig strålende hele helgen; på søndag badet vi jentene i Kragerø sentrum; hoppet fra brua og svømte og riktig koste oss. Har festet ispinne i lua som levende bevis!
Helgen var ellers fylt med møter, konserter, lax, chill og kos, gjennomføring av diverse russekrav, nye russekort i lommene, færre russekort i lommene, vannkrig, lættis og mer kos. jah.... Var veldig bra!

Natt til i dag var det jo som vanlig utrolig mye liv i byen, og russen hadde leid Tjuvholmen. Hang mye overalt, både på stranda, på Tjuvholmen og i byen. Utrolig trivelig lag også! Det desidert beste med å være russepresident er at jeg så lett kommer i prat med folk, og det er jo fint å bli kjent med de jeg har gått på skole med i snart 3 år nå...! Dessuten er det jo russekrav å kysse meg, så sånn sett blir det jo også en del oppmerksomhet:p Er faktisk en del som har klart det, ikke helt med mitt samtykke, så de vandrer da rundt med bilde av meg i lua... Kniz...

Nå blir'e mye blablabla. Her kommer bilder fra Kragerø! Nå bærer det til Mari for å se på Frustrerte Fruer med jentene mine<3>




















8 kommentarer:

  1. å jådd. kniz

    SvarSlett
  2. ...bare litt bilproblemer da.. :)

    SvarSlett
  3. Jenny! Annis er stolt av deg, tenke seg til å delvis fostra opp en slik russ. Jeg liker jo å ta litt ære for dere jentan. Kule jådd!! Pass opp for trutmunner.

    SvarSlett
  4. Sikkert en del gutter der ute som er glad for endelig å få en mulighet til å kysse deg ;P ;)

    SvarSlett
  5. wow! Ikke fått med meg at du har blogg, koz! Håper du fortsatt ruler som prez, og blir nedkyssa, kyssing er oppskrytt!:p stau pau, vi talast

    SvarSlett
  6. feite mann! den tiden der var flott! det er jo ett år siden alt jo! virkelig ille hvor fort tiden flyr

    SvarSlett