12. mai 2007

RUSSETID...

En liten oppdatering mellom alt som skjer skal da vel kunne presses inn! Russetiden går utrolig fort, men det er jammen utrolig gøy!

9. mai var det duket for siste heldagsprøven før eksamen setter i gang 29. mai. Det var dansehistorie og danseteori; utrooolig kjipt å ha det midt i russetiden, men jeg lax'et det såpass at jeg begynte å lese to dager før(og det var MYE å lese); dagen etter at jeg kom hjem fra landstreffet på Lillehammer. Prøven gikk helt greit den altså, og Lillehammer var utrolig gøy, så da er vel alle fornøyde!

Det blir lite søvn for tiden... Fungerer som sjåfør de fleste kveldene, og folk bor jo ikke akkurat oppå hverandre, så det blir seint. Er helt greit å være sjåfør, jeg har det gøy uansett jeg, men begynner å bli temmelig lei av å kjøre. Ingerid har lovet å ha bilen hos seg til uka nå, så da får jeg slappet av litt endelig:)

På onsdag hadde vi grillparty hos pappa med klassen min og en del andre som ønsket det. Hadde den fine solnedgangen, og stemningen var på topp! Utrolig koselig... Senere på kvelden dro vi til skolen, der det ikke så rent sjelden er liv på kveldene - den ene russebussen vi har på Stange(22 fulle menn) står der og fyrer opp anlegget. Der var vi til rundt 03.30 og hang med diverse folk, men siden vi skulle ha 3 timer klassisk ballett dagen etter kl 08.30 var det kanskje greit å komme seg hjem etter hvert. Etter å ha kjørt alle i bilen hjem satte jeg, Kristina og Tiffany kursen for Ottestad. Det som for øvrig skjedde, var at batteriet på bilen gikk ut, så der satt vi da... Kl 04.10 i Ringgata... Vi dyttet bilen inn i en tverrgate, og gikk 2 km hjem til mamma, og sovnet vel rundt 04.45. Var i overraskende godt humør, så vil kalle det en minnerik opplevelse; balletten gikk fint den å!

Under èn uke igjen av russetiden nå, og den skal jammen nytes! En liten oppsummering over ting som har skjedd...:


Var på russebilgodkjenning med bilen, og etter mye om og men er den da godkjent! Pappa er ene og alene grunnen til at vår bil funker(og har gjenoppstått etter den uheldige opplevelsen onsdag natt), så han rettes herved en stooooooooor takk!!!


Meg og Tiffany, Kristinas klassevenninne fra Sveits. Hun er goooood!


Onkel Thor, mormor og morfar var innom en tur, og da vil mamma seff ha bilde av herligheten i finstasen:)




Gunhild og div andre på grillpartyet.



I går var det russerebus som 2 dans/drama hadde laget for oss. Det var utrolig morsomt, og vi måtte gjennom MYE! Her er det Wenche som får smake sennep, mens jeg ved en senere anledning måtte tygge ca 40 gram smør, som jeg overførte til Marits munn, der det allerede befant seg peanøtter. Hun blandet dette til en god porsjon peanøttsmør som hun så fint fordelte utover en brødskive som Ragnhild var så heldig å få spise. MMM...


Smisking med dommerne....


3 kommentarer:

  1. Nå har jeg vært på bloggen din.
    Jeg gjetta adressa, utrolig nok :)

    SvarSlett
  2. Anonym16:04

    Fett!! herlig aa lese om russetiden. Je kjaem haemmat 10 juni :) (det er om 2 uker og 6 dager :D) jeg skal ta lappen, ja, men hvis det er fordel aa kjoepe ett motorisert kjoeretoey som ikke er bil fordi bil er dyrt, tar jeg selvfoelgelig kontakt med deg! takk for tilbudet. Haapet alt er bra :)

    SvarSlett