15. juni 2007

Everybody's free to feel gooooood!

Da gjenstår det kun en smal sak av en eksamensfest(der jeg bl.a skal tale, danse OG være termokanne-ansvarlig), så er'e tut og kjør og sommer og sol! Og da er jeg virkelig helt fri, ingenting av pensum fra neste år man kan sette seg inn i(IKKE at jeg noen gang har gjort det, men man har alltid kunnet gjøre det, så da har jeg med mitt engle-hue sittet og tenkt at egentlig burde jeg det. Rart jeg har bra karakterer...?)... Deilig!

Får det til å høres ut som om det ikke er noe vemodig ved det i det hele tatt, men det er det faktisk. Klassen er det jo ikke noe bombe at kommer til å savnes veeeldig(heldigvis har vi egen gruppe på o'store facebook.com), men bare det å gå i gangene, ha gym i Stangehallen, danse i dansesalen, sitte i Borggården, kapre langbordet i kantina, prate med kantinedamene, fylle vann, gå på do i friminuttene...det blir trist å ikke gjøre det mer! Og så prate i høyttaleren da, vi som har blitt så gode venner!

Har hatt utrolig mye å gjøre siste året, og har gledet meg utrolig til det skulle ta slutt - og jeg er faktisk veldig glad det er slutt - men jeg har virkelig hatt det så gøy på videregående!

Forrige uke var jeg oppe til muntlig eksamen i religion; det var et helt utrolig slit, og jeg hadde aldri trodd det skulle gå så bra; men det gjorde det jo kan du si...:) Skulle nesten lagt fram framlegget mitt her altså, for jeg ser i ettertid at det faktisk har noe for seg:p Mandag og tirsdag denne uken hadde vi fire danseeksamener; en utrolig påkjenning, men det gikk også bra! 5'ern i boks, og det er første gang i mitt danseriske liv.





Hip-hop-ballerina!
Dagen før danseeksamen...


Jeg og Wenche meldte pass når de andre ville danse klassisk på eksamensfesten(jeg mener, jeg er jo termokanne-ansvarlig, hvor mye ansvar skal jeg ha??). Så vi stiller som moralske støtter, og fotografer.





Til danseeksamen hadde Gunhild kjøpt bamsemums og fox til oss som vi skulle spise fordi vi "er så sinnsjukt flinke!!", så da gjorde vi det!

Gunhild og Tine innimellom dansinga... Slitenpiten!

Vår nye venn hakemannen!

2 kommentarer:

  1. heihei!!
    blir det celle avslutning på tirsdag? Isåfall kanskje vi kunne hvis du har tid møtt opp litt tidligere så jeg kunne lært det de andre har lært..?
    ser deg kanskje på kafeen idag?
    klem til jennypenny^^

    SvarSlett
  2. Hej! Nei Barmalajentene er borte så vi tenker å kanskje prøve å få det til på torsdag, da kommer de hjem.. Vorspiel til Romania lizm:)Passer det for deg? Jeg er på jobb og skal til Lillehammer i kveld, så jeg kan ikke på kafeen i dag.. Isj, men kos deg:)

    SvarSlett