4. juni 2007

17. mai på overtid!

Noe sent ute, men jeg så plutselig at jeg har en del bilder fra dagen, og de vil jeg jo ikke la omverdenen gå glipp av. Dagen gikk i ett med 16. mai, så vanskelig å vite hva jeg skal starte med... Vi kom hvert fall hjem fra Russefeber rundt 4 på morran. Det var på Fornebu, og vi reiste ca 60 russ fra Stange i leid buss. Det var trivelig det! På Fornebu var vi på konserter med Karpe Diem, Bob Sinclair og DJ Tiesto! Mhm, det var driiiitgøy!!












Når vi kom hjem kjørte vi laaangt om lenge til Hilde Gullhav, vår danselærer, for å vekke henne før kl ble 5. Det var en veldig moro affære, bortsett fra at Hilde selv ikke viste tegn til oppvåkning. Hun lå visst neddopet av hodepinetabletter i kjelleren, men ble visst veldig glad for blomstene vi la igjen på trappa(og 1881 var glad for de 100 kr min mobil brukte på å finne veien...)!











Deretter dro vi videre til klassisk-læreren vår, Vigdis, på 17. mai-frokost. Det var utrolig deilig mat og hyggelig lag!



Dette året ble det 17. mai-tog på Stange, fordi jeg var så heldig å skulle få tale på sykehjemmet der etter toget. Løp rundt i toget sammen med folk fra skolen, og talen gikk like fort og gæli for seg. Det var ganske gøy egentlig! Fikk gode tilbakemeldinger også, så det var ikke verst.



Videre følger noen bilder fra forberedelser til russetoget, fra russetoget, og fra kvelden. Vi fant oss en utrolig hyggelig liten brygge sammen med en del folk, og satt der i mange timer. Wenche sovnet og var ikke til å vekke, så det dro vi da nytte av. Lo godt og lenge...ü



Da tror jeg vi sier strek for russetiden herfra, selv om jeg har mange flere bilder fra alt mulig vi klarte å få pressa inn på de 3 ukene, og det var en del vi fikk gjort! Veldig god opplevelse, hele russetiden. Er jo ikke helt ferdig som president enda, men kan ganske trygt si jeg absolutt kunne gjort det igjen!
















Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar