10. september 2007

# 11: Ny uke

Nå kan forresten alle kommentere så mye de vil, skjønner det var noe kluss der... Feel free!

Da er helgen enda en gang over, og en ny jobb-uke har startet. Om det er siste eller nest siste uke her vet jeg ikke, men jeg prøver å nyte alt så mye jeg kan før jeg reiser. For søren, California!! In my heart! Samtidig; jo mer jeg tenker på og snakker om Connecticut, jo mer har jeg lyst til å dra dit. Det er her jeg vil si at; ja men hva hvis jeg, når jeg kommer dit, angrer meg for at jeg ikke bare så etter en familie i California i stedet? Det er det jeg er redd for, for akkurat nå har jeg det jo for mine føtter, ikke sant, så det er vanskelig å se for seg hvordan det blir å ikke ha det lenger. Men her må jeg gjøre som Fredric sier; tenke positivt, og ikke på alt jeg kanskje kommer til å savne, men på alt som er foran meg. Familien i Connecticut virker veldig bra, og det er jo en grunn til at jeg ikke vil gi opp den for å lete etter en familie i California. Det er bedre å angre seg for noe en har gjort, i stedet for noe en ikke gjorde, er det ikke?

Anywayzz. Helgen var som alltid fylt med venner og kos! Fredag var det jo fotballkamp, og så brownies hos Amy
til 2 am. Lørdag ringte Wes meg kl 8 am og informerte om fotballkamp samme kveld, men jeg var litt ahead of him i og med at jeg var der kvelden før. So much for waking up 8 am... Senere dro jeg og Amy til Nail Forum og "did our nails". Aldri gjort før, og det var spennende! Er utrolig uvant å ha fine negler, vet ikke helt om det er min stil, men da kan jeg vel gjøre det til min stil. Vi spiste lunsj på Corner bakery, og så dro vi til Amy´s bestevenninne Alyssa for en stund. Utrolig koselig jente!






















Lørdag kveld dro jeg i kirka for å være med på high school-gruppa. Var på gudstjenesten først, og det var gåsehudfaktor fra begynnelse til slutt! Kirkekoret og kirkeorkesteret deltok, og det var noe sånt som en familiegudstjeneste. Masse fine innslag, nattverd og bra forkynnelse. Etter high school-gruppa ble jeg, Amy og Sean med en del av high school-folka til Subway og Starbucks nedi veien ved meg, og hang der av mangel på noe bedre å gjøre. Jeg og Daniel Broadway, broren til Ryan som jeg traff på Starbucks sammen med Landon, prøvde å overbevise Karen, hans mor, og at jeg kunne være au pair hos dem, fordi Daniel trenger skyss til auditioner som skal på. Han har sin egen agent og greier. Men det funket dårlig... DET hadde uansett vært morsomt, han er driitkul!
Landon(som jeg møtte på SB) og Troy
















Daniel

Søndag morgen dro jeg på gudstjenesten, igjen, for den var så fin at det var greit å få med seg én til. På college-gruppa etterpå hadde vi europeisk innslag under announsementdelen. En fyr herfra, Landon, er sammen med ei fra Tsjekkia, Jenny, som har flyttet hit for ikke lenge siden. Han har ansvar for announsements, og fikk hjelp fra meg og Jenny(...). Vi annonserte på hvert vårt språk, og han oversatte(fordi han allerede visste hva vi skulle si). Ble mye moro ut av det!

Etterpå var det lunsj, og alle endte vi opp på Vincenzo´s pizza place. De har kurver m
ed peanøtter i skall på bordene, og poenget er at man skal kaste skallet på gulvet, som man etterhvert ikke lenger kunne skjelne mellom skallrester. Ble mye moro ut av!


På kvelden ble jeg med Landon og Jenny, og Wes, til Simi Valley på college-møte i en kirke der. Mye nye mennesker, og etter møtet spiste vi S´mores utenfor rundt grillen. S´mores er en sandwich av kjeks, sjokolade og marshmallows varmet på grillen - utrolig grisete, men godt!

Nå er det mandag morgen og jeg er straks på vei ut døra for å dra til Paseo Club på pilates. Jobber mye denne uken, så må bruke den fritiden jeg har. Håper dere har det bra der hjemme, snart er jeg sannsynligvis 3 timer nærmere dere i tid! Landon og Jenny

4 kommentarer:

  1. Du er så fin og jeg koser meg over at du koser deg, selv om kanskje utfordringer ligger der så husk at Gud er.


    Love you tons!

    SvarSlett
  2. pus, takk for praten og takk for alt. du er heeelt utrolig og klarer deg fiint!!

    SvarSlett
  3. skal si oppholdet blir dokumentert:) det er bra jenny. Virker som du koser deg, og utnytter helgene. Er hjemme på Hamar nå, vært både på freak og i kirka, mange hyggelige folk! Stå på, og så skjer det kanskje noe spennede i livet mitt snart også, du vil få beskjed, klem

    SvarSlett