26. oktober 2009

Music for the soul

Snart kommer mac'en min tilbake. Uten det nevneverdige antallet bilder, dokumenter og musikk, men dog. Facebook har for øvrig fungert som en god venn og ekstern harddisk.

Kultur-impuls fikk det beste av meg, og har dratt meg på konsert... 6 ganger så langt i høst. Det kanskje mest minneverdige var da jeg var på en aldri så liten spasertur ved Nidarosdomen og fant ut at det skulle være konsert til ære for Snåsamannen et kvarter senere. Mye nydelig musikk der du.
I det siste har det vært Åge Aleksandersen, Aqua og Gåte. De to sistnevnte har begge fått meg til å tro at jeg aldri har vært med på noe lignende. Den første ble dermed eliminert av den andre, som jo var noe lignende, men begge var til å dø av - eller noe rundt der. Har vært UKA 09 i Trondheim i 3 uker nå - en 3 uker lang (tata) kulturfestival av og med studenter.

Trenger bare å påpeke hvor ufattelig spesielt Gåte var.

Og da var det gjort.
I den anledning vil jeg anbefale å åpne denne linken(som jeg ikke tror åpner en ny tab men heller tar dere bort fra denne siden), og forstå hva dere gikk glipp av.


"Bruremarsj frå Jämtland", mine damer og herrer.
http://www.youtube.com/watch?v=nhk1WXyQzHI

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar