8. august 2007

Ut på tur!

Har bittelittebitte tid naa foer middag, saa her er et livstegn i alle fall! Jeg er framme, hadde en kjempetur hit! Moette de 9 andre svenske jeg skulle fly med i det jeg kom til Stockholm, og det var perfect match * 9! Hadde det veldig morsomt, og har noen aa henge med 24/7:) Vi spiser sammen, har klasser sammen, gaaar turer sammen, og henger sammen. Har ikke bildene paa denne pc'n, saa de kommer litt senere.

Naa har vi classes 24/7, og vi er maaaaaaaaaaaaaaaaaad troette, etter aa ha vaert oppe i 30 timer uten aa sove, og deretter sove 4 timer, for deretter aa ha klasser 10 timer fra 8 i dag tidlig... Ferdig for i dag naa da. Ska ha internassional sing-along etter middag naa, da alle maa synge en sang fra sitt land. Synd at jeg er den eneste fra Norge her - av 350 au pairer:O - og da maa synge alene!?!

Dessuten er det maaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaad varmt her. Ikke helt klar himmel, men soeren saa varmt, og fuktig. Mmmm foeler meg saa frisk og fin!

Trist aa si ha det til mam og pap og Kris i gaar... Koser meg veldig her, men blir helt rar av aa tenke paa at jeg skal "vaere paa reise" i et helt aar... Men naa venter hele svenskegjengen paa meg, vi ska spise middag. Bra mat her foreloepig! Gaar i mer svensk enn engelsk for tiden, fordi svensker ikke forstaar norsk(...!). Moro det da, blir jo litt engelsk og.

Kommer tilbake til alt! Glad i alle!

4 kommentarer:

  1. jenny=) SÅ hyggelig å lese!! så konge at du har det bra, det er en flott start på en nye epoke veitu!!
    selv om du sikkert har gjort det så ønsker jeg deg lykke til med synginga:p
    kjempe gla idag og gleder meg til å se bilder og lese om hvordan du har det=D

    men du: hvilken dans syns duu vi burde danse på kirka?

    klemklem

    SvarSlett
  2. Skal si det er flaks for deg at du kan synge. Trist hvis du hadde hørt ut som en ustemt saxofon.. hvis de kan være ustemt.

    SvarSlett
  3. jenny je merker meg at det ikke var serlig trist å si hade til meg!!
    og at jeg så vidt er med på et gruppebilde på hele blogen din!!
    hmf!!
    ellers er jeg selvsagt glad for at du koser deg! elsker deg jo:):):):):)

    SvarSlett
  4. hei :)
    nå må du legge inn et nytt innlegg snart. jeg skjekker den hver dag! just anything; good or bad. vil bare høøøre :)luv

    SvarSlett