3. september 2007

# 6: Grace Baptist

Nå har jeg seriøst skrevet et langt innlegg to ganger - fordi halve plutselig forsvant for meg når jeg skulle redigere det, og nå forsvant det søren meg igjen! Jeg vet ikke hvilket kraftuttrykk jeg skal velge nå, for det er virkelig ikke morsomt å se at alt en har skrevet, forsvinne - twice! DARNHECKSHOOT! Jeg hørte alle de tre uttrykkene i kirka i dag, så føler meg ganske safe. Og nekt at jeg gidder å skrive alt det igjen nå, no way. Klokken er snart 1 am og jeg skal opp tidlig, fordi jeg skal med en hel gjeng fra college-gjengen til Ventura beach i morgen! Helgene her er virkelig uvirkelig herlige! Jeg kom nettopp hjem fra BJ´s, en restaurant/bar i sentrum, der jeg dro med rundt 25 andre etter å ha vært på lovsangssamling i kirka i kveld. Jeg har møtt så mye mennesker, pratet så mye, ledd så mye og kost meg så mye, at nå må jeg sove for hodet mitt sprenges snart av inntrykk, og slitne smilemuskler...! Det er Labor Day i morgen, noe sånt som 1.mai i Norge, og alle har fri. Til og med jeg:)

Uans, det første avsnittet av mitt opprinnelige innlegg, som faktisk var gjennomarbeidet og organisert, forsvant jo ikke. Og jeg vil ikke slette det, men heller ikke skrive hele innlegget flere ganger, så jeg lar det stå. Ruinene må bevares. Så here we go.

I dag dro jeg heeeelt alene til kirka igjen. Forrige gang visste jeg hvert fall om noen som skulle være der! Men, ikke mer enn 2 min før jeg er innenfor døren har jeg en hel gjeng med folk rundt meg som hilser på meg, inviterer meg med på ting, og er virkelig utrolig hyggelige! Var et møte ganske liknende et freak-møte, ca 50 stk der, men er vanligvis litt flere. Eller, først er det "big church" i det store auditoriet på det enorme området med de mange bygningene som tjener alle slags hensikter, men der var jeg ikke i dag. Og der er det myye folk. Og sååå er det college-samling. Der kommer jeg inn i bildet. Skal begynne å gå i "big church" også, men jeg snakket så lenge med Kristina <3 på tlf i natt at jeg orket ikke... Etter college-møtet ble jeg anywayz invitert med på lunsj med en gjeng fra kirka, rundt min egen alder, så ble seff med på det! Koste meg veldigveldig!

Men nå, må sove. Denne bloggen driver meg ti vanvidd, og det er ikke tull. DARNHECHSHOOT en gang til, det fortjener du din retarded dust!

7 kommentarer:

  1. Hoppas du och Erika har det jättekul i san fraaaaaan Jenny. HEROES är btw riktigt meeeegabra och man kan knappt bärga sig inför säsong 2. Ska bli sjukt kul! SEF! :D

    SvarSlett
  2. SefF, San Fran blir jättebra!:D vil du være med??:)

    SvarSlett
  3. Jenny=) Jeg leser jo bloggen din stadig, så nå må jeg legge igjen noen spor. Så fnt du har det allright der borte;)

    hehe.. og det med bloggen, opplevd det noen ganger før jeg å.. fryktelig irriterende.. men en ide er å kopiere teksen i blandt så du har den i minne om noe uheldig skjer..
    Savner dg virkelig mye Jenny=)
    Nå er d knapt 30 dager til jeg drar å..
    Håper å høre fra deg..
    kjempeklem fra SunRoad;)

    SvarSlett
  4. 30 dager til du drar?? Maaad! Gleder du deg?? Det blir sikkert kjempenytt og annerledes og skummelt og kanskje ikke sånn du hadde tenkt deg i begynnelsen, men du kommer til å få det kjempebra, det tviler jeg ikke på! Åååh savner deg Sunroad, håper du har det bra!!

    SvarSlett
  5. Skulle varit megabra att hängt med till san fran och chillat men jag kan inte tyvärr. Men jag hoppas jag kan göra det någon annan gång under året :)

    SvarSlett
  6. gruer meg litt ja, men blir litt deilig og kommelitt vekk, fra kulde og skole og folk:P
    jeg sjønner nesten ikke hvorfor jeg gjø dette.. dt er j serriøst mææd. mm dt slo meg nå;P

    SvarSlett
  7. Kjære bortreiste Jenny, skjønne niese!
    Jeg har rålest gjennom bloggen din, og er helt full av dine inntrykk som der kommer til uttrykk, noe som gjør inntrykk...
    Jeg var 7 uker alene i Canada da jeg var 16, slik pappa var. Minner! Du opplever ting jeg kjenner igjen. Marching bands, smil, masse vennlige folk, sol. Og uklare uoverensstemmelser. For amerikanere er ikke aller best til å snakke rett ut, alltid.
    Nå er det lenge siden du har skrevet. Ble du helt satt ut av at du mistet så mye tekst!? Enig med Solveig i at du må kopiere teksten din innimellom og lime den inn i et tekstark lokalt, f eks i notepad, så mister du ikke mye om tull skulle skje. (Ctrl-a merker alt, ctrl-c kopierer, bytt, ctrl-v limer inn. Tre sekunders backup! Datamannen slår til! :-)
    Jeg er i drift vekk fra data, so to say, over mot spesialpedagogikk. Jeg studerer spes.ped 50% nå. Og jobber ellers omtrent som før. Det er spennende. Det er akkurat som Coelho sier på toppen av bloggen din; Jeg oppfyller min historie og går min sti, for jeg leser med entusiasme. Kjennes bra.
    Har du funnet stien frem til din nye familie?
    Takk for kort! Det er derfor jeg skriver til deg, for du nevnte bloggen.
    Jeg kan skrive til deg igjen, så ikke det blir en hel bok å lese her nå! Må bare nevne at vi har fått oss en ny hund; Italiens mynde. Den ser ut som en flaggermus foran og rotte bak. Herlig og veldig søt!! Vi elsker henne.
    Lykke og Linnea har det bra. Lykke på ungdomsskolen nå. Tenåring. Can you beleive it!? Gulp.
    Glad i deg. Meget stygt av deg å reise bort på den måten. Ønsker deg all lykke og velsignelse der til.
    Best regards, Uncle @

    SvarSlett