4. september 2007

# 7: Ventura Beach

Mandag kveld går mot slutten, Labor Day er over, og i morgen starter uka på nytt. I dag plukket Amy meg opp kl 8.45 og vi kjørte og møtte de andre 10-15 stk som vi skulle reise til Ventura med. Spilte en del norsk musikk i bilen, og de elsket Mika, som for øvrig er finsk - men i det minste ikke amerikansk, eller hørt om før her borte. Været var som alle andre dager helt nydelig, og bølgene var temmelig store. En del av guttene surfer, og ellers drev vi med frisbee, volleyball og fotball. Jeg har ikke helt teknikken med body-surfing enda, men jobber med saken. "You must COMMIT yourself to the wave!". Etter noen timer der kjørte vi hjemover, men stoppet på Snapper´s Jack Taco House for lunsj. Her i huset går det nesten bare i meksikansk mat, men det går ikke an å bli lei av - så det skal dere få en del av når jeg kommer hjem! Lager foreløpig Quesedillas(?), og det blir nok mer.

Hadde det utrolig bra på stranda, og elsker å henge med folka her! Vi var rundt 5 jenter og 7 gutter. Ett
er en tur hjemom for en dusj og litt ro (og en episode Heroes for min del) hentet Amy meg igjen, og vi dro til Brandon og Brittany, et søskenpar like ved meg, sammen med en del fra beach-gjengen i dag. Vi spilte kort, dro og kjøpte is, og spilte mer kort. Var også invitert til ei anna jeg møtte i kirka i går, Lori, på film og is sammen med en vennegjeng av henne, men det ble ikke det i kveld. Tenk så ensom jeg var for 2 uker siden! Flere av de andre au pairene her i SC som har vært her snart 1 år, har kanskje en eller to amerikanske venner her. Hva skjer med meg? Stoooort bønnesvar!

I morgen skal jeg til Paseo Club for å trene etter å ha sendt guttene på skolen, og så drar jeg til colleget her for å se på klasser. Jeg har funnet ut at jeg nok tar noe sånt som dans eller kor. De har visst ballroom and social dance på onsdagskvelder, og det hadde virkelig vært gøy! Vet ikke hvordan det hadde funket med jobbingen, men...


Og vet dere hva?! For det første, Heroes er veldig bra!! For det andre; når dere en gang ser det; alt med Claire på skolen er filmet på COC, altså colleget her!! Det er så kult!

Et bilde fra BJ´s i går først; vi måtte dele oss opp fordi vi var så mange, men dette var mitt bord. Vi har meg, Sean, Emily, Bryce, random1, random2, Ellen, Nick og Amy. Ikke at dere bryr dere om navn, men...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar