17. april 2009

Welcome to Dodgertown!

Utstyret er kjøpt.
Billettene er på plass.
Kameraet er på lading.


Stemningen er til å ta og føle på, for i kveld skal vi på kamp mellom LA Dodgers og Colorado Rockies!

Kirka arrangerer Father-Daughter-Dodger-night på Dodger Stadium. Mike har ikke bare åpnet favnen for Amy og Minnie, men også for meg :)

På Walmart fant vi alt vi trengte. Jeg er klar med LA-caps, Amy og Jackie med matchende Dodger-baseball shirts. Look out!




Andre gode nyheter fra The Golden State er at Hannah og Ingerid ankom LA i går. Da man først hadde fått øye på dem under de gigantiske reisesekkene, var de temmelig iøynefallende. Nærmere.... mørkhudete kommer du ikke! Introduksjonen til alle vennene mine her lød som følger; "Hey, you have to meet my Norwegian friends! This is Ingerid and this is Hannah. They just came from Fiji, CAN YOU TELL?"

I morgen tenker vi oss til stranda på Santa Monica, før vi håper å komme oss til Hollywood på kvelden for å sjekke ut noen spennende utesteder. Jeg skal sjekke ut nettsteder i kveld som kan fortelle hvor kjendisfestene holder til. Hannah var spesielt interessert i å sjekke ut Zac Efron, så vi får se hvor langt vi kommer med det.




Til sist, men ikke minst. Melissa har bursdag i dag, 23 år! Hvis i
kke bloggen hennes allerede er sjekket ut, så gjør det NÅ. Jeg snakket med henne, Andreas og mamma i dag tidlig. For første gang på rundt 3 måneder, så det var godt på tide. Herlig å snakke med dem igjen, og jeg gleder meg mer og mer til å komme hjem :)


1 kommentar:

  1. Anonym03:17

    Fikk du sett noen kjendiser da? Det blir vel oppstandelse når kjendiser dukker opp og de blir omsvermet av paparazzier! http://www.youtube.com/watch?v=YXCAjUTy_UI

    SvarSlett